1112.jpg2112.jpg

Призначено голів та заступників голів комітетів фахової експертизи ліцензійних іспитів "Крок-1" для спеціальностей "Медицина", "Стоматологія" і "Фармація"

Центр тестування при Міністерстві охорони здоров'я України оприлюднив список голів і заступників голів комітетів фахової експертизи (див. тут). Як зазначається у повідомленні, відбувся відкритий конкурсний відбір на підставі поданих заявок (601) від науково-педагогічних співробітників з 19 закладів вищої освіти.

Що стосується комітетів з фахової експертизи за дисципліною "патофізіологія", то таких заявок надійшло 19 ("Медицина"), 14 ("Стоматологія") і 13 ("Фармація").

Центр тестування відібрав голів та двох заступників для кожного комітету.

Ними стали:

Спеціальність "Медицина": голова – Заяць Любомир Мирославович, завідувач кафедри патологічної фізіології (Івано-Франківський національний медичний університет), заступники – Котюжинська Світлана Георгіївна, декан медичного факультету (Одеський національний медичний університет); Мельнікова Ольга Валеріївна, доцент кафедри патологічної фізіології (Запорізький державний медичний університет);

Спеціальність "Стоматологія": голова – Рикало Надія Анатоліївна, завідувач кафедри патофізіології (Вінницький національний медичний університет iм. М.І. Пирогова), заступники – Герасимчук Марта Романівна, доцент кафедри патофізіології (Івано-Франківський національний медичний університет), Василенко Гліб Володимирович, доцент кафедри патофізіології (Запорізький державний медичний університет);

Спеціальність "Фармація": голова – Кононенко Надія Миколаївна, завідувач кафедри патологічної фізіології (Національний фармацевтичний університет), заступники – Герасимчук Марта Романівна, доцент кафедри патофізіології (Івано-Франківський національний медичний університет), Пороховська Наталія Василівна, доцент (Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького).

Є сподівання, що утворені комітети під керівництвом наших колег – членів Наукового товариства патофізіологів України – докладуть усіх зусиль, щоб відбирати коректні тестові завдання до ліцензійних іспитів.

Це буде дуже нелегко, оскільки наша дисципліна вимагає від студентів не стільки запам'ятовування інформації, скільки мислення, тобто вміння аналізувати складні явища хвороби, які дуже важко піддаються формалізації у вигляді тестів з однією правильною відповіддю з п'яти

joomla3x